Välkommen till årets julavslutning där vi bjudit in Mattias Svensson och Jens Lanvin från reklambyrån Söderhaveti Stockholm. De kommer att hålla anförande om “Design & tid – Hur skapas design som aldrig dör?”.
Under föredraget utforskar vi relationen mellan tid och design som nått ikonstatus. Vi förklarar varför, och hur, man som ägare av ett varumärke måste tänka och arbeta med design varje dag för att lyckas. Vi inspireras av de mest lysande exemplen, bland dessa Söderhavets designarbete för varumärkena Sverige och SF Bio.
Föredragshållare:
Mattias Svensson – Designer & creative director från Ljungby. Sedan 20 år designarbetare i gränslandet design, teknik och varumärke men också passionerad fiskare och prisbelönt matlagare. Grundare av Söderhavet, mångfaldigt internationellt belönad designbyrå samt vid flera tillfällen utsedda till Sveriges bästa byrå.
Jens Lanvin – Futurist & professional speaker from Ronneby. Background as business development manager, brand manager and marketing manager at big companies, but also sommelier, trend manager and winemaker. Jens, among others things, is responsible for trends and intelligence at Ipsos Works as an advisor and professional speaker.