fbpx

Framtidens annonsering – Från dagspress till digitalt

Hall Media är en koncern med 27 varumärken och med journalistik som kärnaffär. Utmaningarna är många och svåra för Sveriges tidningskoncerner. Hör Mikael Malmqvist från Hall Media om hur de ska lyckas att göra resan från ett tidningshus till ett modernt mediabolag och fortsatt vara en långsiktig mediaaktör med samhällsansvar. Och hur ska den traditionella annonssäljaren utvecklas till en medierådgivare med uppdrag att hjälpa företagen i Gnosjöregionen att nå sina mål genom effektiv marknadsföring? Välkomna!

Program

07.30 – Frukost
08.00 – Föreläsning Mikael Malmqvist, Hall Media
09.00 – Avslut

Datum

feb 07 2019

Tid

7:30 am - 9:30 am

Kostnad

Kostnadsfritt för medlemmar, icke medlemmar betalar 300 SEK

Platser

Madame, Gummifabriken, Värnamo
Jönköpingsvägen 15, 331 34 Värnamo
Kategori
MiGR

Arrangör

MiGR

0 svar på ”Framtidens annonsering – Från dagspress till digitalt”

Du är väl medlem?

Läs om fördelarna med att vara medlem i MiGR och bli medlem redan idag