7900_4_2_02
30 januari
Annonsering 2.0: Utan cookies, med resultat
Välkommen till vårt kommande evenemanget “Annonsering 2.0: Utan cookies, med resultat”. Under detta seminarium kommer en expert från Bonnier att dela med sig av insikter och strategier för hur företag kan anpassa sin digitala annonsering i en tid där cookies spelar en allt mindre roll. Bonnier, som är en av Nordens ledande mediekoncerner, erbjuder innovativa lösningar inom både print och digitala kanaler för några av mediesveriges mest välkända varumärken.

Deras expertis inom digital annonsering och marknadsföring kommer att ge värdefulla perspektiv på hur man kan nå rätt målgrupp med relevanta budskap, samtidigt som man respekterar användarnas integritet. Missa inte denna möjlighet att lära dig mer om framtidens digitala marknadsföring och hur du kan optimera dina kampanjer utan att förlita dig på cookies.
Program

07.30 - Mingel & frukost
08.00 - Programstart
Bonnier News
09.00 - Avslut

Kostnad

Är du medlem ingår alla föreläsningar i ditt medlemskap. Är du gäst så kostar föreläsningen 350 SEK/deltagare.

Har du bokat dig men inte avbokat dig inom 3 dagar så debiteras en no show-avgift på 300 SEK/deltagare. 

I din bokningsbekräftelse hittar du länk till avbokning. Hittar du inte länken så maila till till info@migr.se.

Boka biljetter