MiGR Marknadsföreningen logo

FAQ

Är det mitt företag som är medlem?

Nej. Ditt medlemskap är inte personligt och din arbetsgivare kan stå för kostnaden för ditt medlemskap. Skulle du byta arbetsgivare följer medlemskapet dig som individ. Glöm dock inte att meddela dina nya kontaktuppgifter till oss. Du kan maila dina nya uppgifter till: info@migr.se.

Kan jag ta med mig gäster på MiGR:s evenemang?

Ja, alla är välkomna att komma på våra evenemang. Icke-medlemmar betalar 300:-/per tillfälle och betalas på plats med kontanter eller Swish.

Vilka är medlemmar i MiGR?

Personer som är verksamma inom marknadsföring, kommunikation eller försäljning och de flesta bor i Gnosjöregionen med omnejd. Ett mängd yrkestitlar i små, medelstora och stora företag, såväl som myndigheter och skolor, finns bland medlemmarna.

Om jag inte kan gå på ett evenemang, kan någon annan på företaget ta min plats?

Om du är anmäld och blir sjuk, kan en kollega eller vän gå i ditt ställe – men glöm inte att meddela detta.

Hur ändrar jag mina kontaktuppgifter?

Enklast gör du det genom att meddela oss via kontaktformuläret på vår kontaktsida eller maila oss direkt på info@migr.se

Hur gör jag om jag vill avanmäla mig till ett evenemang?

Avanmälan ska ske senast 24 timmar innan träffen via bokningsbekräftelse i mailen. Har du en kollega eller vän som kan komma i ditt ställe går det bra, men glöm inte meddela oss.

Hur gör jag när jag vill anmäla mig till ett evenemang?

Du anmäler dig via formuläret på den programpunkten du vill gå på. Du får en bekräftelse på din anmälan via e-post. Tid och plats meddelas i inbjudan. Information om träffar och aktuella aktiviteter hittar du alltid under Evenemang här på hemsidan.

Om jag har en idé till föreläsning eller vill erbjuda MiGR att arrangera ett företagsbesök hos mitt företag, hur gör jag då?

Då blir vi jätteglada. Kontakta oss på info@migr.se så får du mer information. Eller ta en direktkontakt med någon i styrelsen.